loading...
چت ملت|وبلاگ تفریحی|اس ام اس های شهریور92|دانلود اهنگ های جدید|ملت چت
آخرین ارسال های انجمن
mohsen_l3ala بازدید : 305 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (3)
 

ویجت ها برنامه های کاربردی کوچکی هستند که می توانید از آنها مستقیماً بر روی صفحه اصلی استفاده کنید. ممکن است شما دوست داشته باشید در صفحه اصلی موبایل خود نمایش دهنده مقدار باتری گوشی خود را داشته باشید . شما با استفاده از Battery Widget Free  می توانید سطح دقیق باتری که در ابعاد 1 × 1 نشان می دهد را بر روی صفحه Home موبایل خود داشته باشید  . این نرم افزار با طراحی تنظیمات جدید، تنظیمات شبکه نیز در آن اضافه شده و قابلیت نمایش آن را در صفحه موبایل شما می دهد.

شما می توانید برای اجرا و افزودن بر روی صفحه اصلی به منو -> افزودن -> ابزارک -> ویجت باتری و یا نرم افزار -> ابزارک -> ویجت باتری  , رفته و برنامه را اجرا کنید.

 

.

Battery Widget Free 1 دانلود Battery Widget Free   ویجت باتری برای اندروید Battery Widget Free 2 دانلود Battery Widget Free   ویجت باتری برای اندروید

 

mohsen_l3ala بازدید : 519 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود Firefox 24.0 Beta 6 – نسخه جدید مرورگر فایر فاکس

Firefox  محبوب ترین مرورگر جهان  که توسط میلیون ها  کاربر اینترنتی استفاده می شود . این مرورگر امنیت، حفظ حریم خصوصی و حفاظت در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها، تروجان ها پشتیبانی و همچنین می تواند به راحتی پنجره های پاپ آپ را مسدود کند . آخرین نسخه  مرورگر فایرفاکس  قابلیت تنظیم بیشتر همراه ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته و طراحی ساده ،که می توان سریع و بسیار آسان از این مرورگر استفاده کرد. ، پشتیبانی از افزودنی های بیشنر فایرفاکس و پیوست ها را در خود دارد و هر یک از مشخصات مرورگر را می توان با تنظیمات مختلف پیکربندی به راحتی انجام داد.

 

 

.

 

mozilla firefox logo دانلود Firefox 24.0 Beta 6   نسخه جدید مرورگر فایر فاکس

 

 

محمد شمالی بازدید : 154 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

GoodSync Enterprise

 یک نرم افزار کاربردی جهت مدیریت حرفه ای پنجره های فعال ویندوز می باشد. حتما تا بحال شده است که تعداد زیادی از پنجره ها اعم از پوشه ها و برنامه ها را باز کرده باشید و تسکبارتان پر شده باشد از پنجره های باز و فعال ، و این شلوغی اذیتتان کرده باشد. نرم افزاری که در این پست اماده کرده ایم یک نرم افزار بسیار کاربردی برای مینیمایز کردن پنجره های ویندوز می باشد. با استقاده از این نرم افزار شما تنها با یک کلیک میتوانید پنجره های خود را به windpws Try خود انتقال دهید . بعد از نصب و فعال سازی تنظیمات دکمه ای در نوار ابزار شما در کنار سار دکمه ها در گوشه پنجره های شما قرار میگیرد که با کلیک بر روی ان پنره شما به قسمت اطلاع رسانی ویندوز شما یا همان windpws Try انتقال پیدا می کند. بعد از رفتن پنجره به قسمت windpws Try به عنوان یک ایکن کوچک برای شما نمایش داده خواهد شد و شما در هر زمان که به ان احتیاج داشته باشید میتوانید باز کرده و استفاده نمائید. این عمل به شما کمک می کند تا در فضای نوار وظیفه و دسکتاپ خود صرفه جوئی نموده و از انها به شیوه ای کارآمد تر استفاده نمائید.

 برخی از ویژگی های این نرم افزار :

 

دسترسی سریع به توابع سیستم مخفی از طریق دکمه های اضافی در نوار عنوان هر پنجره

ابزار ویژه برای سیستم های چند مانیتور

قابلیت رومیزی مجازی ویندوز

توانایی برای باز کردن پنجره تنظیمات برای تنظیمات پنجره خاص و یا خروج را با دوبار کلیک کردن بر روی آن

و ...

دانلود در ادامه مطلب

محمد شمالی بازدید : 217 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

50 ترفند در اینترنت اکسپلورر internet explorer

50 ترفند تو وبسایت چت ملت گذاشتم که میتونید ادامه این مطلب را به ادامه مطلب بروید و از این مطلب استفاده کنید

- وقتی ماوس را روی تصویری از یك صفحه وب می بریم، خط جدیدی به نام lmage Bar ظاهر می شود كه دارای آیكون هایی برای ذخیره چاپ، ارسال از طریق Email و باز كردن فولدر My Picture (شاید برای این كه ببینیم آیا قبلاً تصویر را ذخیره كرده ایم یا نه) می باشد.
اگر معمولاً تصاویر را ذخیره نمی كنید و فكر می كنید lmage Bar مزاحمت ایجاد كرده ، می توانید از طریق منوی Tools ،گزینه Internet Options و صفحه Advanced آن را غیر فعال كنید. در این صفحه، به قسمت Multimedia بروید و علامت گزینه Enable lmage Toolbar را بردارید.

2 – بعضی از سایت های عكس های دیجیتالی دارای تصاویری با وضوح و كیفیت بالا هستند، ولی اگر عكس در پنجره مرورگر جا نشود تولید دردسر می كند. در صورت مواجهه باتصویری كه به علت بزرگ بودن آن نتوانستید تمام عكس را یكجا در صفحه مشاهده كنید، به جای این كه صفحه را به بالا یا پایین (یا به چپ و راست) اسكرول كنید،كمی صبر كیند تا 6IE اندازه آن را برای شما تنظیم كند. اگر ترجیح می دهید عكس را در اندازه واقعی خود ببینید، ماوس را به گوشه پائین در سمت راست برده و روی دكمه مربوطه كلیك كنید.

3 – وقتی تصویری را از طریق پست الكترونیك می فرستید، می توانید آن را كوچكتر كنید تا سریعتر به مقصد برسد. در این راستا، می توانید وضوح 480×640،600×800 یا 768×1024 را انتخاب و كاری كنید كه تمام تصاویری كه می فرستید كوچكتر شوند. دوستانی كه به صورت تلفنی با اینترنت ارتباط دارند حتماً از این توجه شما ممنون خواهند شد.

ادامه مطلب بروید

mohsen_l3ala بازدید : 211 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود FlipAlbum Vista Pro v7.0.1.363 - نرم افزار ساخت آلبوم های دیجیتالی

ساخت آلبوم از تصاویر برای ثبت خاطرات در میان کاربران محبوبیتی خاص دارد. همه خانواده ها دوست دارند تصاویر خود را با بهترین کیفیت ممکن و به صورتی زیبا برای همیشه به یادگار بگذارند. در این که نرم افزار های زیادی در زمینه ساخت این آلبوم ها وجود دارند شکی نیست. نرم افزار هایی که هرکدام قابلیت های متعددی دارند. اما اکثر این نرم افزارها شبیه به هم کار می کنند و تقریبا همگی با اندکی تفاوت آلبوم ها را پدید می آورند.

دانلود در ادامه مطلب

mohsen_l3ala بازدید : 237 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود Farm Frenzy v3.0 - بازی مزرعه داری نسخه سوم

فکر می کنم در نسخه های قبلی هم بارها گفته شده که مواظب این بازی ساده باشیم که مانند بلای جان معتاد کننده خواهد بود. بازی های زیادی هستند که ممکن است کاربران را آنقدر معتاد کنند که فقط با پایان آن بتوان کاربر را از رایانه جدا کرد اما بازی جذاب و هیجان انگیز Farm Frenzy یک بازی فوق العاده بوده و مطمئنا کاربرانی که قبلا از 3 نسخه متفاوت قبلی استفاده کرده اند می دانند که تا چه اندازه این بازی به ظاهر ساده می تواند سرگرم کننده باشد. حالا برای آن دسته از کاربرانی که منتظر بودند تا بازهم نسخه هایی جدید از این بازی ارائه گردد نسخه 3 از این بازی را آماده کرده تا همه از انجام آن نهایت لذت را ببرند. این نسخه هم به مانند بقیه مدل های قبلی موضوعی خاص را دنبال می کند که همان کشاورزی و مزرعه داری است. مزرعه داری ساده ای که در ابتدا به مرغ و تخم مرغ شروع و در آخر بازی به جایی می رسد که کاربر همه امکانات لازم برای یک مزرعه داری قدرتمند را دارا بوده و حالا به جای یک مرغ ساده گاو ها ، گوسفند ها و ... در گسترش مزرعه اش به وی کمک می کنند. نقش دشمنان را نباید نادیده گرفت که گاهی مزاحمت ایجاد می کنند. 

دانلود در ادامه مطلب

درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت شما بازدید کننده ی محترم این وبلاگ متعلق به چت ملت می باشد که مدیران چت ملت ان را مدیریت می کنند در این وبلاگ مخصوصی دانلود اهنگ قوانین و شرایط چت ملت و ترول ها و اس ام اس هایی هست که برای شما تدارک دیده شده شما می تواینید از ان ها اقتاده کنید یک جورایی همه چیز برای شما قرار میدیم تا کار شما رو توی وب گردی راحت تر کنیم با تشکر مدیریت چت ملت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین نویسنده ی سایت به نظر شما کدام یک از موارد زیر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 409
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 239
  • بازدید امروز : 305
  • باردید دیروز : 800
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,744
  • بازدید ماه : 2,744
  • بازدید سال : 78,579
  • بازدید کلی : 542,199
  • کدهای اختصاصی
    چت ملت